FAQ
Hoe plaats ik een bestelling?
Het kan gebeuren dat wij uw bestelling niet via e-mail kunnen bevestigen (als het door u ingevulde e-mail adres door een typ foutje bijvoorbeeld niet klopt). Wij nemen dan telefonisch contact met u op om u de juiste gegevens te vragen.
Uw bestelling wordt verzonden, zodra wij uw betaling hebben ontvangen. De ontvangst van uw betaling wordt door ons per e-mail bevestigd.
Alle bestellingen worden uiterlijk binnen 7 werkdagen na ontvangst van de bevestiging van uw betaling verzonden met TPG Post. Op zaterdag en maandag worden geen verzendingen verstuurd.
Nadat uw bestelling door ons verzonden is, ontvangt u ook daarvan een e-mailbericht.
Wij verzenden uw bestelling in enveloppen of een postpakket.
nee alleen in overleg met happy deco
Het kan zijn dat de kleur op de foto enigszins afwijkt van de originele kleur van het artikel, dit is mogelijk omdat iedereen een andere kleurinstelling heeft op zijn of haar pc.
Als u twijfelt stuur dan s.v.p. een e-mail aan info@happydeco.nl en wij zullen in ons e-mailbericht de kleur zo goed mogelijk omschrijven.
Wij verzenden uw bestelling in enveloppen of als postpakket. Zodra uw bestelling verzonden wordt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging, verzend– en portokosten.
Bestelt u voor meer dan € 150,00 per bestelling dan zijn de verpakking-, verzend– en portokosten geheel voor onze rekening.
Ja, u kunt te allen tijde uw bestelling afhalen bij ons Nuth
U bestelt de gewenste artikelen via de website en geeft aan dat u de bestelling in wilt ophalen. U betaalt door middel van overboeking ing bank. Zodra uw betaling door ons is ontvangen, krijgt u van ons een e-mailbericht waarin de betaling bevestigd wordt. Zodra uw bestelling klaarligt, ontvangt u van ons nogmaals een email. In deze e-mail vindt u informatie over het afhaal adres en de afhaaltijden.
Dat is natuurlijk ook mogelijk. U kunt dan direct uw bestelling meenemen.( contante betalen)
Dit is niet mogelijk. Het risico van oninbare facturen is voor ons te groot. Bovendien zou het kunnen gebeuren dat iemand een bestelling op uw naam plaatst en u de rekening ontvangt. Dit willen wij voorkomen.
Wij leveren niet onder rembours. Het komt te vaak voor dat een rembourszending niet afgehaald wordt. Wij zijn de goederen dan een lange periode kwijt en zitten met een schadepost aan handeling-, verpakking-, en oninbare porto- en rembourskosten.
Waarom kan ik niet met creditcard betalen?
De negatieve berichtgeving over de fraudegevoeligheid van creditcardbetalingen via het Internet heeft geleid tot een negatieve houding ten opzichte van deze betalingswijze. Om deze reden hebben wij gekozen voor betaling via overschrijving aangezien dat de meest betrouwbare manier van betalen blijkt. Mochten ander betalingswijzen in de toekomst betrouwbaarder worden, dan zullen wij onze strategie aanpassen.